روزنوشت های یک مادر خانه دار کارمند

خدایا شکرت که در تمام این هیاهوی روزگار آرومم....

خدایا شکرت که در تمام این هیاهوی روزگار آرومم....

خبری خوشی در راه است...

پنجشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۴۲ ب.ظ

خبر خوشی در راه است....

 

یک روز صبح که دلخوشکنک از خواب برمی خیزی و مطمئنی که بهترین روز زندگیت است و قطعا پروردگارت برای این دوباره به تو اجازه ی حیات داده است که قرار است در زمین بزی ای و به درجات بالاتری دست پیدا کنی ... و اتفاقاٌ برایت راه قرار داده است و این تویی که با اختیارت، که آن هم از لطف خدایی پروردگار است ،انتخاب می کنی که بالا بروی یا به قعر دست پیدا کنی؟

یک روز صبح کم چیزی نیست و اتفاقات هر روز کم چیز هایی نیستند. گاهی سال ها در ذهنت تصوری را تنها، پنداشته ای ولی امروز تنها یک قدم تا دست پیدا کردن به آن مانده است. یک قدم که تو باید برداری... یک قدم که می توانی برنداری و یک عمر با حسرت به آن قدم برنداشته نگاه کنی. یک قدم که می توانی برداری و بشود مسیر تازه ای در زندگی ات.

خیلی خرسندم که یک قدم را برداشته ام ای کاش زودتر برمی داشتم ولی هنوز دیر نشده است هنوز دارم نفس می کشم و هنوز قدم هایی هستند که باید بردارم. قدم هایی که تا دیر نشده اند باید بردارم.اکنون که در دهه ی چهارم زندگی ام هستم احساس می کنم باید شتابم را بیشتر کنم. اما نه شتابی که عجولانه و از سر احساس و بدون تفکر باشد. عجله کنم برای برداشتن قدم هایی عاقلانه...

و همه اینها را برایتان گفتم که بدانید چرا از اتفاقی که یک قدم با آن فاصله دارم اینقدر خوشحالم...

به زودی برایتان از اتفاق جالب زندگی ام رونمایی می کنم.

بیشتر از همه وقت محتاج دعایتانم....smiley

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۵/۰۲
اعظم صمدی

نظرات  (۲)

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

هم میهن ارجمند! درود فراوان!

 با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

"وب بر شاخسار سخن "

هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

 

آدرس ها:

 

http://payam-ghanoun.ir/

http://payam-chanoun.blogfa.com/

 

[گل]

 

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

آرزو میکنم همیشه اتفاقات خوش تو زندگیت داشته باشی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی